رواية عشقها الأسد الفصل السادس عشر 16 - اسماء محمد

الصفحة الرئيسية

رواية عشقها الأسد الفصل السادس عشر 16 بقلم اسماء محمد عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل pdf

رواية عشقها الأسد كاملة

رواية عشقها الأسد البارت السادس عشر 16

الكل بصدمه وبصوت واحد .، حاااازم
حازم .، هههههههههههه ايه مالكوا وشكوا اصفر كده ليه شوفتوا عفريت
سليمان بغضب راح مسكه من قميصه .، ليه كدا ليه
حازم بيشيل أيده من عليه .، توء توء توء كدا هتخليني اغلط معاك وانت راجل قد ابويا الله يرحمه قصدي الي قتلته
يارا .، انت ليه بتعمل كده احنا عملنا ليك ايه
حازم .، هتعرفي بس مش دلوقتي
ريم .، طب انت خاطف عم سليمان واحنا ليه
حازم راح عند ريم وبيتكلم ببعض من الحنيه .، كان نفسي نتقابل في ظروف احسن من كده بس دا قدر
ريم اتستغربت من حنيته.، طلما حنين كده ليه بتعمل كده
حازم بغضب .، ابوكي السبب هو السبب وهقتلك وهقتل اسد واي حد يقرب منكوا زي ما قتلت ابوكي وامك
ريم بصدمه .، ااالا مستحيل هو انت الي قتلتهم
حازم بغضب .، ايوه انا وسابهم وخرج وخرج معاه ماندو
حازم .، ماندو ادخل اربط سليمان جمبهم وانا رايح المستشفى
ماندو .، تحت امرك يا بوص
ريم بعياط.، اعاااااااااااا اهي اهي اهي هو الي قتل اهلي وبسببه اسد اتغير اهئ اهئ
يارا بتحاول تهديها .، اهدي دا قدر ربنا
ماندو دخل ريم بصت ليه والدموع في عينيها ونظره استحقار .، انت ازبل من أن يتقال عليك حيوان دا حتي الحيوان انضف منك
ماندو .، بقولك ايه انا مش عايز صداع وبص للحرس وانتو اربطوا دا وخليه جمبهم بس من غير لازق دي أوامر البوص
الحارس بتهز رأسها بنعم
ماندو خرج
ريم .، غور يا شيخ منك لله اتفوه عليك

عند حازم
كان ماشي بالعربيه وفي دماغه كل الذكريات وفجاءه وقف العربيه ونزل منها وبغضب .، اعاااااااااااااااااااااا اعااااااااااا وبيعيط ليه عملت معايا كده وبغضب وشر مش دا اسد الي فضلته عني انا هموته وهموت اي حد يقرب منه أو بيحبه وركب عربيته وراح المستشفي

في المستشفى

اسد .، طب وايه الحل الوحيد
عامر .، نوقعه في شر أعماله
احمد .، ازاي
عامر. ، من خبرتي اكيد بيعمل كده علشان اسد عايش طب لو مات
ايمن .، مش فاهم
معتز .، يعني قصد يموت ودلوقتي هو هيقع في أخطاء كتير بسبب موت اسد
اسد. ، طب ايه السبب اني اموت وليه
احمد .، انت ناسي قضايا المخدرات وانت مطلوب القبض عليك بس الي هيقتلك واحد من الضباط غيري انا وايمن وعامر ومعتز علشان البوص ميعرفش أو يشك
عامر .، بالضبظ كده وطبعا هتكون لابس واقي الرصاص
اسد .، انا موافق بس لو الرصاصه جت في مكان غلط هنعمل ايه وقتها
عامر .، متقلقش احنا متدربين كويس في الحاجات الي زي دي
في الوقت ده وصل حازم
حازم بغضب يولاد ال***** وبعدين كمل بغل طيب يا اسد لازم تتوجع من اقرب الناس ليك قبل ماتمثل عليا تاني وبعدين دخل
حازم .، السلام عليكم
الكل .، وعليكم السلام
احمد .، امي هتخرج امتي يا دكتور
حازم بشر وفي نفسه .، ههههههه مش هتخرج بالمصيبه الجايه ههه
حازم .، لو النهارده عدا علي خير تقدر تروح وبعدين كمل بخبث هو فين عم سليمان
الكل بص لبعض
ايمن .، تعب وروح علشان يريح شويه
عامر بشك .، هو انت بتسال ليه يا دكتور
حازم بتوتر .، ها اااصل هو كان عايز يطمن علي حالت سناء هانم علشان كده سالت
عامر بشك اكبر من توتره الي لاحظه بسبب خبرته في الشرطه .، اممممم تمام يا دكتور
حازم .، بعد اذنكوا
حازم بغضب وبصوت محدش سامعه غيره .، انت خطر اوي لازم اخلص منك لازم ومشي
عامر .، انا مروح لاني تعبت وسايب امي لوحدها في البيت وانتو عارفين انها ملهاش غيري
احمد .، اتفضل ياعامر معلش تعبتك معايا
عامر بيطبطب علي كتفه .،عيب يا صاحبي متقولش كده احنا اخوات
احمد .، ربنا يخليك يا صاحبي وحضنه جامد
عامر راح حضن كله بما فيهم اسد
اسد بهزار .، ايه مالك يا ابني هنتقابل بكره وربنا هههههههههههه
عامر .، عادي يا عم وادي بدل ما كنا أعداء بقينا اصحاب يلا سلام

بقلم اسماء محمد

عند ياسمين
ايمن واحمد دخلوا عند يا سمين
ياسمين بعياط .، ريم ويارا كويسين صح
احمد .، والله كويسين صحيح لسه مش نعرف عنهم حاجه بس لو لقدر الله في حاجه كنا عرفنا
ايمن .، ارتاحي انتي دلوقتي وشدي حيلك علشان تخرجي بقا بكره مع طنط سناء
ياسمين.، أن شاء الله
ايمن واحمد خرجوا بره لاسد ومعتز
احمد. ، انا هفضل مع ماما هنا
اسد ومعتز .، تمام واحنا مروحين وبكره هنكون هنا
احمد .، تمام
ايمن .، وانا هفضل هنا مع ياسمين

عند البوص
حازم .، ماندو تعالي عندي بسرعه
ماندو.، هوا يا بوص وهكون عندك
وما فيش دقايق وكان ماندو عند حازم
ماندو .، خير يا بوص
حازم .، بكره تخلص الضابط الي اسمه عامر ده سمعت
ماندو.، انت تؤمر يا باشا
حازم .، اما شوف اخرتها ايه

عند يارا
سليمان ، اخبارك يا حببتي
يارا .، الحمدلله يا بابا ماما عامله ايه وانت ازاي مش بتسال عليا ولا دورت عليا
ريم .، اهي يا اونكل مش مصدقه أنها كانت معانا وقت ضرب نار
سليمان.، هي فعلا يا ريم ما كنتش موجوده وقت ضرب نار والي كانت موجودة واحده تانيه وماتت
ريم .، ازاي يا اونكل دي هي
سليمان.، انا هقلكوا كل حاجه

عند عامر في بيته
عامر .، ست الكل وحشتني وبيبوس ايديها
والده عامر .، حمدالله على سلامتك يا حبيبي دقيقه والأكل يكون جاهز
عامر .، لا يا حببتي متتعبيش نفسك انا كلت في الشغل انا هدخل انام لاني تعبان جدا
والده عامر .، ماشي يا حبيبي ربنا معاك
عامر قام وباس راسها ودخل اوضته
عامر غير هدومه وقعد علي السرير ولسه هينام بس قام ومسك الفون
عامر. ، سلام عليكم يا سياده اللواء
اسف لو بكلم حضرتك في وقت مش مناسب
اللواء هاني.، لا يا ابني انت عارف غلاوتك عندي قد ايه
عامر .، تسلم يا باشا بس كنت طالب خدمه من حضرتك
هاني .، اتفضل يا ابني
عامر .، كان في واحد اسمه دكتور حازم شغال في مستشفى الشرطه وهو مسئول عن حاله مدام سناء والده المقدم أحمد انا بصراحه شاكك فيه وعايز اعرف معلومات عنه
هاني .، بس كده بكره ملفه يكون عندك انت ابن الغالي الله يرحمه
عامر .، تسلم يا باشا

في صباح يوم جديد

في المستشفى
حازم بيخبط علي الباب ودخل
حازم بابتسامه صفرا .، صباح الخير
احمد .، صباح النور ها ايه الاخبار
حازم. ، لا صحتها اتحسنت وتقدر تخرج النهارده كمان
احمد.، بجد طب هي مش فايقه ليه
حازم .، تحت تأثير البينج وساعات وهتفوق
احمد. ، تمام يا دكتور شكرا
حازم . ،مافيش شكر دا واجبي بعد اذنك
حازم خارج وقابل ايمن
ايمن دخل عند احمد
احمد . ،ايه يا سمين عامله ايه
ايمن .، تمام كويسه الدكتورة قالت إنها هتخرج النهارده
احمد .، وماما كمان هتخرج النهارده
في الوقت ده دخل اسد ومعاه معتز
معتز .، السلام عليكم
احمد وايمن .، وعليكم السلام
اسد .، ها ايه الاخبار
ايمن .، لسه مستنين عامر ويقول هنعمل ايه
اسد بيهز رأسه .، تمام

في بيت عامر
عامر صحي من النوم وقام اتوضي وصلي وفونه رن
عامر ،. سياده اللواء عامل ايه
هاني .، تمام الحمدلله قولي يا ابني انت عرفت الراجل ده منين دا اصلا مطلوب في امن دوله وعندنا معلومات أنه بيتاجر في السلاح والمخدرات والاعضاء وكمان شغال مع شبكه أعضاء وسلاح بره مصر بس محدش عرف يوقعه لأن لو قبضنا عليه الناس الي وراه هيهربوه ويحموه كمان
عامر بصدمه .، نعم يعني مش دكتور زي ما احنا عارفين
هاني.، هو دكتور بس بستغل مهنته علشان يداري بيها علي عمايله
ابعد عنه يا عامر دا بتاعنا احنا ودا بيقتل اي حد يجي في سكته
عامر.، يعني يا فندم سايبن واحد زي ده بره الحبس علشان خايفين من الشبكه الي بره مصر
هاني بغضب .، عامر انا مش بنخاف من حد احنا لو قبضنا عليه هيخرج منها زي الشعره من العجين فهمت
عامر. ، اسف يا فندم بعد ازنك
عامر قفل مع اللواء هاني
عامر .، ينهار اسود دا طلع ليه بلاوي سوده واتصل علي احمد
عامر .، احمد جمع الكل وهنتقابل بره المستشفي سمعت ومتخليش اي حد يعرف أننا هنتقابل ولا حتي تتكلموا قدام اي دكتور سمعت
احمد . ،تمام هنتقابل فين
عامر .، في الكافيه الي جمب المستشفي وانا جاي حالا
احمد .، تمام

في المستشفى
اسد .، مالوا
احمد كان لسه هيتكلم دخل حازم ومش اتكلم واسد استغرب أنه وقف كلام
اسد بغباء اوي يعني .، انت سكت ليه ما تكمل
حازم .، الظاهر اني جيت في وقت مش مناسب
احمد . ،ااااالا ابدا هو قصده أننا يعني قلقانين علي بابا لانه من امبارح ومحدش عارف عنه حاجه
حازم بشك .، اه ربنا يرجعه ليكوا بالسلامه وخرج
اسد .، ايه دا بقي
احمد .، مش عارف عامر هو الي طلب كده وكمان هو أصلا زمانه قرب يوصل الكافيه الي جمب المستشفي وقال عايزنا هناك
ايمن .، طب يلا احنا مستنين ايه طلما عمل كده يبقي اكيد في حاجه وحاجه كبيره اوي كمان
كلهم خرجوا ودخلوا الكافيه مستنين عامر

عند يارا
سليمان حكي ليهم كل حاجه وطبعا ريم ويارا استغربوا
يارا .، بابا صحيح ياسمين حصلها ايه
ريم .، اه صح هي كويسه مش كده
سليمان.، للاسف في كام رصاصه جت فيها بس هي دخلت في غيبوبة
يارا وريم بصدمه .، مستحيل طب عامله ايه دلوقت
سليمان.، مش عارف اخر مره كانت في غيبوبه ومعرفش حاجه
يارا وريم في صوت واحد .، يارب

عند حازم
حازم.، سمعت الي انا قولته يتنفذ حالا هو دلوقتي هيوصل الكافيه عايز الرصاصه تجيب اجله فهمت
ماندو .، تحت امرك يا بوص زي ما تحب القناص موجود وكله تمام مستني وصوله

عند عامر
بعد اما سلم علي والدته وسابها وخرج عامر ماشي وقرب يوصل الكافيه بس قلبه واجعه حاسس بحاجه غريبه وصل الكافيه وبيركن عربيته
احمد .، اهو وصل وخرجوا بره يشفوا عامر
عامر نزل من عربيته وراح عندهم
عامر بهزار. ، هههههههههههه ايه واقفين زي قرد قطع كده ليه
احمد .، اخلص يا ابني وقعت قلبنا
عامر .، طب يلا ندخل جوه وانا هتكلم ولسه هيدخل كانت في رصاصه جت في صدر عامر
معتز كان ماشي ورا عامر
معتز . ،عاااااااامر
الكل التفت علي صوت معتز وجريوا علي عامر
اسد بغضب.، بسرعه شيله علي المستشفى بسرعه
عامر بيطلع في الروح
عامر .، معتز معتز
معتز .، ايه اجمد كده يا صاحبي
عامر .، خلاص مافيش وقت خلي بالك من امي ابقي زورها علي طول وزرني يا صاحبي وانت يا احمد وايمن واسد اه ص صحيح ف ف واحد ف ف المممستشفي ورا كل الي بيحصل معتز اللواء عامر امي اشهد ان لا اله الا الله وان محمد رسول الله
معتز وايمن واسد واحمد بعياط وبصوت واحد. ،اعاااااااااااااااااا عامر قوم يلا دكتور
حازم جه وابتسامه خبث عليه وبيحط أيده علي نبض عامر
حازم بيمثل الحزن .، البقاء لله
معتز قام مسك حازم من لياقه قميصه انت اتجننت
اسد واقف مصدوم من الي بيحصل
ايمن قاعد جمب صاحبه من الصغر واحمد كمان
احمد بعياط .، عامر قوم قوم يا صاحبي انك ملهاش غيرك هتموت لو عرفت وبصوت عالي قووووووووم يلا
ايمن.، عامر انت جيت علشان انا طلبت ودلوقتي سحبت طلبي قوم يلا وبعياط علشان خاطري يا صاحبي قوم
اسد .، اكيد انا السبب صح اكيد بسببي
معتز بغضب لموت صاحبه حتي اسد صاحبه بردو بس وقت الغضب مش بنعرف بنقول ايه
معتز .، اه بسببك بسبب مساعدتنا ليك كل واحد حياته هنتهي
احمد ،. معتز مش وقت الكلام ده شالوا عامر ودخلوه المشرحه
الخبر وصل اللواء هاني ووالده عامر
والده عامر راحت المستشفى مع اللواء
والده عامر اول اما وصلت بعياط.، عامر ابني فين يا معتز ها ابني فين رواحت لاحمد ابني فين يا احمد عامر فين دا بيعزك ياابني
اللواء هاني بغضب .، الي حصل ده حصل ازاي
احمد .، يا فندم عامر كان هيقولنا حاجه وكنا داخلين الكافيه و
هاني بشك وغضب .، هو هو الكلب
اسد باستغراب .، هو مين
هاني .، حازم الدمراش
الكل بصدمه حاااازم مين قصدك
هاني .، الي شغال هنا وفي الوقت ده والده عامر اغمي عليها.. يتبع
google-playkhamsatmostaqltradent