رواية عشقها الأسد الفصل الخامس عشر 15 - اسماء محمد

الصفحة الرئيسية

       رواية عشقها الأسد الفصل الخامس عشر 15 بقلم اسماء محمد عبر دليل الروايات للقراءة والتحميل pdf

رواية عشقها الأسد كاملة

رواية عشقها الأسد الخامس عشر 15

البوص بضحكه كلها شر .، هههههههههه اختي يا عم وانا حر فيها اخطفها اقتلها انا حر
سليمان باستغراب وشك .، اختك ازاي
البوص بحزم .، ملكش دعوه وكفايه اوي الي عرفته وطبعا مش محتاج اتكلم لازم تكون عادي ومش متاثر بموت بينتك هههههههه
سليمان.، قتلتها ليه عملت فيك ايه وانت مين اصلا
البوص .، غبيه راحت تحب مش وانا اصلا موديها تقتل بس اهي خدت جزائها الوقت خلص وسابه ومشي
سليمان.، اعااااااا يارب يارب انت عادل ومشي راح المستشفى

عند اسد في بيته

اسد رايح جاي ومش فاهم حاجه وفجاءه لقي ظرف اسد استغرب من الظرف وافتكر لما ريم جت وحط الظرف في الدرج اسد راح جري ناحيه الدرج ومسكه وفتحه
احمد ومعتز .، ظرف ايه ده
اسد .، مش عارف من كام يوم كده سعاد جابته وانا نسيته وحطيته في الدرج
ايمن .، طب افتحه بسرعه
اسد فتح الظرف لقي فيه ورقه وصوره والصوره كانت صوره منه
احمد .، مين دي
اسد .، مش عارف
معتز .، طب شوف الرساله دي كده
اسد فتح الرساله
احمد .، اقراي بصوت عالي
اسد .، تمام
محتوي الرساله واسد بيقراء
اسد يا ابني انا عمك سليمان انا كنت عايز اقولك اني عرفت حاجات كتيره اوي من البنت الي في الصوره دي عارف دي تبقي مين دي الي ممثله دلوقتي أنها يارا بنتي والي بعتها البوص وهي جت حكت ليا كل حاجه لأنها حبتك وقالت إن البوص ناوي يقتل اي حد قريب منك لو وصلت ليك الرساله دي اعرف ان البوص كشفها وعرف أنها قالت ليا وكمان من بعد اما يارا الي هي مش بنتي دي جت دخلت ليها الاوضه بليل وحكت ليا كل حاجه وقالت إنها جايه علشان تقتل ريم وتلبس الجريمه لمعتز وغير كده البوص لما عرف اني عرفت كل حاجه كلمني وقالي لازم في موت يارا المزيفه أمثل اني مش متأثر علشان تشكوا فيا وتلبسوني الجريمه وكل الي بيحصل ليكوا وطبعا منه هي الي قالت كده وانا دلوقتي بنفذ الي بيقول عليه علشان احمي بنتي يارا لأنها في ايده الحق حافظ علي اختك وصاحبك عمك سليمان
احمد .، هههههههههههه لا بجد والله وبعدين بعصبيه احنا هنهزر ولا ايه يعني ايه انا مش فاهم ويارا مين الي عايشه ومين الي ميته في ايه
معتز ، انا كده فهمت كل حاجه بصوا احنا لازم نمثل اننا شكينا في عم سليمان علشان نعرف البوص هيعمل ايه
ايمن بفرحه. ، يعني يارا عايشه صح
اسد بغيره .، وانت فرحان ليه ها انت مالك عايشه ولا ميته
الكل علي موقف اسد.، هههههههههههههههههههههههههههه
احمد .، بذمتك دا وقت غيره
ايمن .، صح كلام معتز لازم نعمل كده
اسد .، هنعمل ايه يعني
احمد .، انا لما روحت علشان اقول له أننا رايحين عندك
ماكنش موجود
اسد .، يعني فين
احمد .، مش عارف انا استغربت لما لقيته سايب ماما ومشي خمنت انه ممكن يكون روح علشان تعب
معتز .، تمام دي الحجه الي هنشك بيها فيه بس لازم نقول لعامر
ايمن بغموض .، سيبوا الحكايه دي عليا
اسد .، طيب يلا كلنا نروح المستشفى
كلهم ميشوا وراحوا المستشفى

في مكان ما مجهول فيه ريم ويارا
ريم نايمه علي الكرسي ومربوطه وشبه مغمي عليها لأن بقالها يومين مش كلت حاجه
يارا اصلا مغمي عليها وطبعا شعرها نازل علي وشها
ماندو دخل المكان الي هما فيه واصدم لما لقاهم كده
ماندو.، ينهار اسود ومنيل هما ماتو ولا ايه
واتصل علي البوص
ماندو .، الحقني يا بوص
البوص .، خير يا وش السعد
ماندو .، البنات مش عارف شكلهم ماتوا ولا
البوص بعصبيه .، ولا ايه في حد قرب منهم
ماندو بخوف .، والله ابدا يا بوص دا حتي محدش دخل ليهم اكل لحد دلوقتي وانا بس الي
البوص بصدمه وعصبيه .، نهارك اسود انت ماكنتش بتدخل ليهم الأكل انا قولت يفضلوا مش يموتوا اقفل يا غبي وانا هبعت ليك شويه حاجات تفوقهم
ماندو بغباء .، طب ما تبعت دكتور احسن
البوص .، انت غبي يلا اومال انا ايه اقفل علشان هقتلك دلوقتي
ماندو بخوف قفل الفون وقال .، اما نشوف اخرتها ايه

بقلم اسماء محمد

في المستشفى
سليمان كان عند سناء وقاعد جمبها ودخل احمد واسد ومعتز وايمن راح يتطمن علي ياسمين وجاي ليهم
احمد .، ماما عامله ايه يا بابا دلوقتي
سليمان.، الدكتور حازم جاي دلوقتي وهيقول ايه الاخبار
ايمن .، احم عمي انا واحمد كنا هنا من شويه وماكنتش موجود
ايمن بتوتر .، اااروحت علشان كنت بغير هدومي
معتز .، هدومك زي ما هي ومش غيرت حاجه
سليمان بعصبيه.، كنت بجيب حاجه مش حوار يعني
الدكتور بيخبط ودخل
احمد .، امي عامله ايه دلوقتي يا دكتور
حازم .، هي حالتها بتتحسن وان شاء الله تكون كويسه وهتفوق بعد ساعات
احمد بفرحه وسليمان كان هيفرح بس أتراجع .، بجد يا دكتور
حازم .، اه بجد حازم واقف بيعمل شغله وبيشوف النبض
اسد .، اومال يا عم سليمان مش فرحت أنها هتفوق ليه
سليمان ببرود .، اعمل ايه يعني ما هي هتفوق وخلاص
اسد ومعتز واحمد اتاكدوا أنه عايزهم يشكوا فيه
معتز.، بس مش غريبه انك مزعلتش علي بنتك الي ماتت كانك عارف
سليمان بغضب .، انت اتجننت ولا ايه وسابهم ومشي
حازم كان بيخلص شغله ومشي بعد سليمان
ايمن دخل .، مالكوا وفين عم سليمان
احمد .، كل كلامنا صح واتأكدنا دلوقتي من كل حاجه
ايمن .، ليه ايه الي حصل
معتز حكي ليه الي حصل
اسد واحمد في صوت واحد ، ياسمين عامله ايه
ايمن بغيره.، وانتو مالكوا
احمد .، أنجز يلا انا عارفها من قبل ما تكون مراتك يعني عيب عليك
ايمن بغيره .، يا سلام طب ما انا عارف يارا قبل ماتكون مرات اسد
اسد بغيره .، وبتجيب سيره يارا ليه ها
معتز ادخل .، بس انت وهو خلينا نخلص وجاوب علي قد السؤال
ايمن .، طيب انا لما روحت هناك لقتها زعلانه سالتها ليه قالت إن ريم ويارا مش بيسالوا عليها انا بصراحه قولتها أنهم اتخطفوا لقتها انهارت وجبتلها الدكتورة واديتها مهدئ ونامت بس وجيب
اسد .، طب هنعمل ايه دلوقتي انا مش عارف اخبار ريم ويارا ايه
احمد .، هموت من القلق عليهم
معتز .، عامر عامر هو الي هيساعدنا
ايمن .، طيب هكلمه يجي علي المستشفى هنا
اسد .، تمام كده

عند البوص
البوص .، هههههههههههه شوفت مش قلتلك كل حاجه هتمشي
ماندو بضحك .، ههههه طبعا يا بوص ها ناوي تعمل ايه بعد انا شكوا فيه هخليه يختفي علشان الشك يكبر اكتر
ماندو فهم .، هههههههههههه التنفيذ امتي
البوص .، حالا
ماندو.، في الخدمه ديما يا بوص بس قولي هو انت ليه بتعمل كده
البوص بحده .، ملكش فيه وغور نفذ الي قولت عليه
ماندو.، تمام يا بوص ومشي

عند ريم ويارا
ماندو جبلهم اكل وجاب ليهم محلول وطبعا بحكم أن يارا تعرف فنون قتاليه كان محاوطهم ب اكتر من 10رجاله بالسلاح
يارا .، ريم انا مش فاهمه حاجه ضرب نار
ريم .، يارا انتي نسيتي ولا ايه احنا كنا ماشين مع بعض راحين الكوافير علشان فرحنا
يارا .، راحين فين انا ما كنتش موجوده انا مش فاهمه حاجه
ريم .، ازاي يا بنتي حتي كنا بناكل كريب
يارا.، انتي هبله والله ما انا وبعدين اصلا انا مش بحب الكريب يبقي كلته ازاي
ريم بتذكر .، اه صح حتي ياسمين استغربت لما لقيتك بتاكليه لالا في حاجه غلط
واحد من الحرس .، اخلصي انتي وهي قاعدين في جنينه
ريم بصوت واطي .، انتي مش واخده فنون قتاليه ما تعملي حاجه
يارا بصوت اوطي .، اسكتي يا اختي مش انا واخد لحد خمسه بس دول عشره وبسلاح مش في منهجي انا دا
ريم بصوت عالي .، لا والله هتفرق خمسه من عشره وبعدين انتبهت لصوتها
الحارس .، كفايه عليكوا كده وقام رابطهم تاني وحط اللزق علي بقهم وخرجوا

سليمان كان ماشي في الشارع وزعلان من الي بيحصل فيه حتي لو ازاي يشكوا فيه كده بس قطع سرحانه صوت عربيه شدتوه لجوه ومشيت بسرعه

عند البوص
ماندو ، كله تمام يا بوص وانا رايح علي المخزن دلوقتي
البوص .، حلو اوي وانا جاي هناك وقفل
البوص لنفسه .، دلوقتي هتعرف انا مين

في المستشفى
الشباب خرجوا بره مستنين عامر
عامر جه .، ازيكوا يا شباب خير ايه الجديد
احمد .، البوص عايزنا نشك في ابويا علشان يخليه يشيل الليله
عامر .، وانتو عملتوا ايه
اسد .، عاملنا زي ما البوص عمل
عامر بغضب .، نهاركوا اسود انتو عارفين عملتوا اي اكيد البوص عرف انكوا شاكين فيه وعلشان الحكايه تكمل اكيد خطفوا وبص لاحمد تسمح تقولي ابوك فين دلوقتي
احمد .، هو زعل ومشي
عامر .، رن عليه يا غبي رن
احمد بيرن علي أبوه غير متاح
احمد .، الفون مقفول
عامر .، ايه مستغرب ليه يا حضرة الضابط دماغك كانت فين وانت بتفكر كده وانت يا ايمن انت ومعتز انتو مش ضابط ازاي محدش فكر في كده
ايمن .، تفكرينا كان ضايع
احمد بصدمه.، يعني ايه يعني بابا اتخطف
عامر بتريقه .، تخيل بقا
ايمن .، مستحيل اكيد اتضايق فقفل الفون
عامر .، ايمن مش عايز غباء لو سمحت
اسد .، طب والعمل
عامر .، مافيش غير حل واحد

عند البنات
كانوا مربوطين علي الكرسي وفجاءه الباب فتح ودخل واحد مغطي وشه بس الحراس شالوه الغمامه من علي عينه
ريم ويارا اول انا شافوه اصدموا
ريم ويارا .، اممممممممممممم وبيعيطوا اممممممممممممم بس فجاءه دخل واحد بقناع
سليمان .، انت مين وليه بتعمل كده
البوص .، هتعرف وبعدين بص للحرس أنهم يشيلوا اللزق من علي البنات
يارا .، بابا انت كويس صح
ريم .، عم سليمان ايه الي جابك
البوص .، دلوقتي تقدروا تعرفوا ابقي مين وبيشيل القناع من علي وشه
اول اما شال القناع من علي وشه
الكل في صوت واحد وصدمه .، دكتور حاااازم
google-playkhamsatmostaqltradent