U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية روح الفهد الفصل الثامن عشر 18 - بقلم اية رمضان

رواية روح الفهد بقلم اية رمضان البارت الثامن عشر 18 كامل
رواية روح الفهد كاملة

الفصل الثامن عشر "18" من رواية روح الفهد

فهد و روح قضوا ليله من أروع الليالي اللي ممكن يقضوها في حياتهم كانت ليله عباره كله عن حب، كانت ليلة لا تنتسي

فهد قام و حسس بتأنيب الضمير انه هو عمل في نظره بنت صغيره سلب عذريتها بكل دم بارد

روح فتحت عيونه اتلقت فهد شارد و هي حست بيه و فهد هو حاسس بايه و قالتله بصوت موجوع

روح / ندمان موش كده

فهد سمع روح بصلها و استغرب هي فهمته ازاي و ازاي عرفت و لما تبكي

رفعت الغطا من عليه و هي بتترعش سحبت نفسها بتالم لتستند إلى آخر السرير و تقول بكبرياء مزيف

روح بألم / اعتبرها غلطه، اعتبرها نزوه، انا عارفه ان انا موش هيكون ليا مكان في قلبك زيها ولا في حياتك و ان انا يعني عيله صغيره و معنديش خبره في الحاجات دي، و انت يعني موش مبسوط معايا

كان بيبصلها بصدمه من كلامه و عنده ذهول تام، هل تبكي هذه الغبيه لأنه تعتقد أنه لم ترضيه كإمراه؟ انها بالفعل طفله

حط اصبعه على شفايفها و قرب منها و قاله

فهد / اشششش ايه اللي الكلام اللي انتي بتقوليه ده، دانتي أكبر غبيه في الدنيا و طلعتي كمان مبتفهميش

روح حضنته بشده و قالتله بصوت مختنق

روح / يعني انت مبسوط معايا يا فهد

ماذا تفعلي يا صغيرتي هل هذا كل ما يشغل بالك؟ ارضائي هو الأهم عندك، اي بشر انتي يا صغيرتي، هي طفلة عذراء صغيره اغتل برائتها في لحظه ضعف، و بدل ما توبخه تسأله إذا كان رضي عنه ام لا

طبع قبله على جبينه و قرب منه اوي و قاله

فهد بتوهان /مبسوط كلمه مبسوط يا روح قليلة على انا حسه دلوقتي، انتي موش متخيله أن حاسس بايه دلوقتي يا روح انا حاسس كأني طاير في السما

رفعت روح و جهها إليه لينظر إليه و يشاهد شفايفها المغريه اللي عليه آثار الانتفاخ من جنونه و عشقه لها و بصمته التي تركها على عنقها الرائعه و ارتعاشها المغري على صدره

همسه مجنونه منها إصابته هذه الصغيره بإتقان

روح بهيام / نفسي افضل في حضنك على طول يا فهدي نفسي افضل احس بالأمان معاك كده على طول زي ما انا حاسه دلوقتي

ملعون و يستحق القتل و الذبح
ليغرق مع الصغيره بمشاعر مجنونه مختلفه فريده من نوعها لينال الجنه العذبه يرتوي منها و يرتوي يريد سحق الصغيرة و ان يخباءها بين ذراعيه اكتر و اكتر

عشق اهاتها الممتعه و عشق حبها الذي تحبه له و عشق و جودها جنبه و حياته

سبها غصبا عنه لقد اتعباها كثير و سقطت الملاك من كتر التعب على صدره

في صباح يوم جديد استيقظت روح تنعم بيوم جديد يوم كله حب و حنيه وقعت عينيه على فهد اللي قعد بحب و شوق و حنيه ولهفه و خوف

فهد بقلق / روح انتي كويسه حبيبتي

روح بتعب و ألم / انا كويسه يا حبيبي بس معقول انت مانمتش يا فهد

فهد بحب و رقه / مقدرتش انام يا قلبي غير اما اطمن عليكي، روح انتي تعبانه صح قولي حبيبتي

روح بكذب / يا حبيبي انا كويسه صدقني انت خايف ليه

فهد / روح قولتلك قبل كده انا مبحبش الكذب

روح بحب / يا حبيبي انا كويسه بس شويه تعب صغنين خالص

اللعنه فهد لقد اذيت الصغيرة كثير تنهد بقوه و مرر أصابعه بتوتر في شعره لتغتال الصغيره توتره لترتمي على صدره و تقول بانفعال

بقلم اية رمضان

روح / و الله العظيم انا كويسه بس ارجوك يا فهد متسبنيش

هذه الصغيره تدعو لموتها بين يديها ليحضنه بشده و يشم رايحه شعرها المنعش و قاله

فهد / اهدي عليه يا روح و الا كده موش هسيبك خالص بجد

رفعت وجهها و طبعت قبله صغيره على شفاتيه و قالتله

روح / ربنا ميحرمنيش منك يا فهدي

فهد بحب / ولا يحرمني منك يا روح الفهد

نامت علي صدره العاري و طبعت قبله عليه استطعت مره اخري اشعاله و استحضار رغبته المجنونه به بلحظه، زفر بقوه و بعده عنه برقه و قاله بحنيه

فهد برقه / اسمعي بقي بنتي الحلوه محتاجه تاخد حمام و تتغذا كويس علشان تفوق كويس

هزت رأسها و قالت بطفوليه

روح / بس انا موش عاوزه ابعد عن حضنك يا فهدي ابدا

فهد في داخله/ اااه يا روح عملتي فيا ايه، يا اجمل جنه بنعم فيها و بعيش بين ايديه

فهد / و مين قالك بس اني هبعد عنك يا قلبي انا هنا جنبك اهو، و بعدين انتي هتاخدي حمام سخن عشان تقدري تحركي جسمك

بص فهد ل جسد روح اللي مليء بعلاماته و أيضا علامات الكرباج اللي على ضهره من هذه المرأه الظالمه و أيضا فهد أيضا علاماته كانت كفايه ل تعب جسده أكثر و أكثر

روح بصت ل جسده اما اتلاقت فهد بيوص ليه و عيونه اتملت دموع و قالت ل فهد

روح بدموع / جسمي وحش صح، مهوش حلو يا فهد صح، فهد انا اسفه هحاول اصلحه على قد ما اقدر

فهد بيبص ل روح بصدمه و ذهول و استغراب من كلامه و قاله

فهد / اشششش ايه الكلام ده يا روح انتي مفكره أن انتي موش عجياني، ضمه فهد إلى احضانه و قاله يا غبيه انتي عجباني من غير اي حاجة يا مجنونه
قرب منه اوي و همس بين شفايفها وقاله
فهد برقه / انتي زي ما انتي تميلي عيني و عين اللي جابوني كمان و انا عايزاك زي ما انتي كده يا روح انا حباك كده

روح قربت أكثر و قبلت قبله ناعمه علي شفتيها

تتصرف بعفوية تجعله كالبركان الثائر علي طول الخط

زفر بقوه و قرر أن يبعدها عنه قبل أن يطيح بها و لن يتركها

تحرك ناحيه الحمام ليعاود بعد أن ضبط الماء و ساب البانيو يمتليء كاد أن يرفع الاغطيه ليحملها و لكنها قالت بخضه

روح بخضه/ انت بتعمل ايه يا فهد

فهد / في ايه هدخلك الحمام

روح شهقت جامد و قالت بخضه

روح / لا عيب

فهد باستغراب و غصب عنه انفجر في الضحك و قف ضحكاته بصعوبه و قال

فهد بضحك / نعم يا اختي، هو انتي مفهوم العيب عندك ايه بالظبط

روح بخجل و عضت على شفايفها و مسكت بالغطا و قالتله

روح بخجل / و النبي يا فهد خلاص بتكسف

قرب منه و همس بخبث و قاله

فهد بمكر / يا بت بطلي بقا

رفع الغطا و نزله بالحمام و ساعده في خلع الهدوم لتتوجع جامد فقال له بلهفه

فهد بلهفه / حاسه بايه بتتوجعي حاسه بايه قوليلي

روح باختناق / انا كويسه يا فهد بس اطلع بره

فهد بخبث و مكر / ليه بس ده انا ناوي احميكي و اليفك و اشطفك يا قلبي

روح اتكورت على نفسه و احتضنت جسدها بيدها و قالت

روح بخجل / انت قليل الآداب

انفجر ضاحكا عليه و قال

فهد بضحك / والله العظيم مجنونه

روح / الله يسامحك بس اطلع بره بقا

تأمل وجهها و شاف في عيونه لمعه الدموع في عيونه فقال بعطف

فهد بعطف / طب خلاص اهدي انا خارج اهو

خرج من الحمام و غير ملايه السرير اللي مليانه دم و ظبط الغرفه قبل خروجها و خلص و قعد علي طرف السرير و زفر بقوه و قال بداخله

فهد ل نفسه / و بعدين يا فهد بطل استغلال دي حته عيله بطل تستغلها علشان خاطر ترضي نفسك

غمض عينيه بعنف و أراح رأسه للخلف ضميره يعذبه من أجل طفله مندفعه مشاعر مراهقه

زفر بقوه ليعتدل جالسا ليرى الصغيره تخرج من الحمام سانده على الحيطه موش قادره تمشي و تتحرك نحوه ببطء شديد
اللعنه جسدها الضعيف لا يتحمل عونافاته انها هشه للغايه

سألته بكل حب

روح / طب ليه الحزن ده كله

قال له بكل أسف

فهد / روح انا اسف انتي بتتوجعي بسببي انا عارف ان انتي موجوعه اوي، رجلك وجعاك موش كده

روح بسرعه / لا انا بجد

قاطعه و قاله بتحذير

فهد / روح قولتلك مليون مره مبحبش الكذب

روح اترجعت و قالتله / هي بتوجعني بس شويه صغيرين صدقني انا كويسه انا بس بردانه شويه، ثم قالت برجاء

روح /فهد انت موش هتبعد عني صح

هي الصغيره تمزقه لألف قطعه من كميه الحب و الاهتمام في مشاعره، قام من مقعده و راح ل عنده و قاعده و راح ل هدومه وخرج إحدى القمصان البيت و لابسهوله و جاب مشط و سرح له شعرها بكل حب

روح حست بإحساس جميل اول مره حد يهتم بيه بالشكل ده و الحنان ده و بدون وعي رفعت ايديه اللي بيسرحلها بيه و قالتله بكل حب

روح بحنان / ربنا يخليك ليا يارب يا فهد انت وعدتني انك موش هتسيبني موش كده

فهد بجنان قعد جنبه و حط ايديه على شعرها و مشى ايديه عليه بجنان و قاله

فهد / انتي ليه خايفه يا روح اني اسيبك و ليه كل شويه تقوليلي كده

روح بدموع / لاني بحبك يا فهد و لاني اتعودت على حنانك و لاني نسيت ان انا هنا مجرد اني اخلف ليك موش اكتر، انا خايفه اخلف ليك ترميني بعديه و تسيبني

فهد بحنان / اسيبك ازاي يا روح دانا مصدقت لقيتك و بعدين يا حبيبتي ارتاحي دلوقتي و نكلم بعدين، و بعدين يا روح انتي محتاجه لدكتوره

قالت بسرعه / لا موش محتاج صدقني حاجة انا كويسة انا بس عاوزه اطلب منك طلب لا موش طلب هم اتنين

اغمض عينيه بعنف و توقع طلبها قبل ان تقوله و افتكر يارا قبل ما يعمل معاها حاجة كانت تطلب منه حاجة في المقابل اتوقع ان روح ستطلب مثل يارا زي دهب أو الماس زي ما يارا ما بتطلب، اللعنه هذا حقا مؤلم أن يأخذ حقه لكن لازم قصاده يبق فيه مقابل

فهد بألم / عاوزه ايه روح و انا اجيبهولك اطلبي اللي انتي عايزها

روح / انا عاوزه
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة