U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية حبي للابد الفصل السادس والسابع بقلم سحورة

رواية حبي للابد البارت السادس والسابع للقراءة والتحميل بقلم سحر ربيع
رواية حبي للابد كاملة

رواية حبي للابد الفصل السادس 6 بقلم سحورة

ندي : بتخبط ع باب جاسر بسرعه
جاسر قام مخضوض
في ايه ياندي
ندي : ادهم عمال يتصل بيك من بدري وتلفونك مقفول واتصل دلوقتي ع البيت وبيقولك كلمو في مصيبه
جاسر : مصيبه ايه يارب استر
واتصل ع ادهم

ادهم : ايه ياجاسر فينك
جاسر : كنت نايم في ايه
ادهم : تعال ع المستشفي وبعدين هفهمك
جاسر : طيب سلام
خديجه : في ايه يابني
جاسر : مفيش ياامي شغل بس
ونزل وسابهم

مازن : خبط ع اوضه مليكه
انتي نايمه يامليكه
مليكه : لا يامازن صاحيه تعال

مازن : كنت بطمن عليكي بس
مليكه : كويسه الحمد الله
مازن : طيب كملي نومي ازعجتك معلش
مليكه : ولا يهمك

ادهم : في ناس دخلو المستشفي وضربو رصاص كتهديد وكانو عايزين ياخدو البنت ال جوه ديه
جاسر : وبعدين
ادهم : الامن لحاقها الحمد الله
جاسر : هي فين دلوقتي
ادهم : نايمه جوه
جاسر : البنت ديه وراها لغز كبير اوي
انا هاخدها
ادهم : هتوديها فين
جاسر : اامن مكان بيتي

ادهم : مش هينفع لازم ن
جاسر : اسكت خالص ومتكملش يلا بس انزل هات العربيه

ودخل اخدها ومحدش اخد بالو لانو مشاهم كلهم من جمب الاوضه

مازن : مليكه اصحي
مليكه : خرجت من الحمام انا اهو يامازن
مازن : صباح الخير
مليكه : صباح النور
مازن : عامله ايه دلوقتي
مليكه : كويسه
مازن : تعالي افطري طيب
مليكه : انت ال حضرت
مازن : ايوه انا
مازن : استني اشوف مين بيخبط دلوقتي
وفتح مازن الباب
يارا : احنا جينا
بسمه : اتوحشتنا صح
مازن : هو يوم باين من اولو

اروي : اوع بس احنا جاين لمليكه مش ليك

مليكه : تعالو يابنات منورين
بسمه : اهو ده الكلام اي ده وفطار كمان لا احنا ربنا بيحبنا اوي

مازن : هههههه اوي اوي
بسمه : الف سلامه عليكي عامله ايه دلوقتي
مليكه : كويسه بس انتو مين عرفكم
مازن : انا قولت لماما وشكلها عرفتهم

طيب بصو انا عندي شغل ممكن تقعدو لغايه لما اجي عشان مبقاش بس قلقان ع مليكه
اروي : ببتسمه خبث اوي اوي
مازن ،: اه منك انتي يلا عايزن حاجه
مليكه : اقعد افطر
مازن : هفطر في الشغل

البنت صحيت من النوم وبدات تصرخ

جاسر كان قاعد تحت بيشرح لمامتو حاله البنت وسمع صوت صراخها

وطلع جري ع فوق
جاسر : بس بس اهدي وجري عليها حضنها او بمعنا اصحا كتفها عشان متتحركش
جاسر : انا مش عدوك والله انا هنا لحمايتك
البنت : هياجو ياخدوني
جاسر : متحفيش انا جمبك

الفصل السابع من رواية حبي للابد

جاسر : اهدي خالص هششش انا هنا
البنت : هياخدوني زي مكانو هيعملو في المستشفي
جاسر : محدش هيقربلك
البنت : وعد
جاسر : وعد

ندي : امسك المياه
جاسر : اشربي يلا
البنت : هو انت تعرفني انا اسمي ايه طيب
جاسر : اقولك حاجه احلي ايه رايك تقومي تاخدش شاور وانا هجبلك هدوم غير ديه وتنامي وبكره ان شاء الله نحكي براحتنا قولتي ايه
البنت : طيب بس متبعدش عني
جاسر : حاضر ندي تعالي ساعديه وهاتلها هدوم من عندك
ندي : تمام يافندم

مازن رجع من شغلو

ولاقا البنات عماله تضحك
مازن : يسلام يسلام ع الضحك

بسمه : احنا قررنا نبات عندك النهارده
مازن : ت ايه مش سامع كويس اطلعي بره ياجزمه انتي وهي
يارا : توتو مش هنخرج احنا هنقعد مع مليكه
مليكه : اه ونبي يامازن سبهم
مازن : يرضيكم عريس مكملش غير شهر ويوصلو عندو ضيوف رخمين زيكم
اروي : لا اذا كان كد يلا يابنات حرام مازن صعب عليا

مازن : استني اشوف مين ع الباب

علي : وووحشني ياصحبي
مازن : مهو اليوم باين من اولو والله
علي دخل ولما شاف البنات رجع لورء تاني

بسمه : طيب احنا هنمشي بقا
علي بصلها : لالا خليكم انا كنت هسلم وهمشي انا اهو
مازن : لا هما برضو كانو ماشين يلا يابنات هوصلكم وانت ياعم علي خليك هنا عقبال مرجعتلك
علي : اشطا
مازن : يلا يابنات

علي : هي مين
مليكه : قصدك ع مين
علي : ال كانت هتمشي اول مانا جيت
مليكه : اه قصدك بسمه
علي : اايوه هي
مليكه : ده في بعدك البنت محترمه
علي : ده ع اساس اني صايع مثلا

مليكه : مش قصدي ياحبيبي اختك
بطل رغي وتعال حضر معايا الاكل عقبال مازن مرجع

مازن في العربيه مع البنات
مازن : بطلو رغي شويه مش عارف اسوق
بسمه : ههههههه احسن
يارا : عارف يامازن احنا كل يوم هنيجي عندك انا حبيت مليكه ااااوي
الكل : واحنا كمان
مازن : ههههههه كد انا بدات اخاف منكم ياعصابه ربنا يستر يلا انزلو
بسمه : مش هتدخل تسلم ع مامتك
مازن : لا الوقت متاخر هجالها يوم تاني
بسمه : اوك تصبح ع خير
مازن : وانتي من اهلو

وفاء : اهما البنات
كل ده تاخير
يارا : معلش ياحبيبتي بس ال يقعد مع مليكه ينسا الوقت
وفاء : رجعتو لوحدكم
بسمه : لا مازن وصلنا.

راندا : وهو مش قادر يدخل يسلم ولا السنيوره اخدتو مننا
بسمه : لا كان عايز يدخل بس شاف الوقت اتاخر ياراندا يلا تصبحو ع خير هطلع انام احسن .

مازن : انا جيت يامليكه
علي : تعال ياعم انا موت من الجوع
مازن : انت ع طول كد امال فين مليكه
علي : في الاوضه

مازن : طيب هغير هدومي وارجعلك.
علي : خد وقتك

مازن بيخبط ع الاوضه.
ودخل

مالك قاعده كد ليه
مليكه : كنت بحضر هدومك
مازن : امممم طيب سيبك منهم بقا وحضريلي العشاء عشان انا ميت بصراحه

مليكه ببتسمه : حاضر عن اذنك
مازن : تعالي هنا ايه عن اذنك. ديه
مليكه : ديه من باب الذوق
مازن : شكلك عايزه تضربي ههههه امشي من قدامي احسنلك
مليكه : ههههههه

وانتهاء اليوم بسلام

احم انا عايزه اشرب ممكن
خديجه : طبعا ياحبيبتي اتفضلي
البنت : شكرا
جاسر : صباح الخير
خديجه : صباح النور ياحبيبي .
جاسر : عامله ايه دلوقتي ياا
ندي : احنا ممكن نسميها احنا قولتي ايه ياعليا
البنت : عليا
جاسر : والله اسم حلو ولايق ع صحبتو كمان
ندي : بصتلو بخبث اه مانا عارفه

عليا : هو انا هفضل كد ع طول
جاسر : لا طبعا انا هحاول اشوف دكتور كويس ليكي وكمان هدور ع الكلب ده هو اكيد يعرفك مش عايزك تقلقي ولغايه لما تفتكري انتي ده بيتك
عليا : لالا انا هدور ع بيت
جاسر : انتي في خطر وانا من واجبي حمايتك واحنا احسن مكان ليكي
خديجه : ولو اضيقتي مننا يابنتي امشي

عليا : ربنا يخليكم
جاسر : همشي انا سلام
خديجه : سلام

ندي : تعالي بقا معايا ياعليا لما اوريكي بتنا
عليا : يلا

عز : يامازن بطل رخامه
مازن : عز انا مش فاضيلك ومينفعش الكلام ع التلفون وبعدين انت فين اصلا
عز : انا في المستشفي هش
اوبس انا اسف ياانسه
روان : لالا انا ال غلطانه معلش
عز : ولا يهمك
ولاحظ انها مش باصه عليه ولما حرك ايدو قدامها عرف انها عاميه

انتي رايحه فين
روان : كنت بتمشاء
عز : لوحدك تيجي ازاي ديه
روان : بصراحه كنت عطشانه ومكنش عندي مياه فطلعت اطلب مساعده من حد يعني اديك شايف حالتي

عز : هو انتي ليكي اوضه هنا
روان : امممم لا شكلك هتتكلم كتير عن اذنك يااستاذ انت
عز : استني هفهمك

ليان : انتي هنا ياروان كنت بدور عليكي
عز : هو انتي تبعها
روان : يووووه وبعدين معاك انت مالك انت يلا ياليان نمشي
ليان : حاضر حاضر تعالي
وبعد مبعدو
عز : ايه البت ديه

ليان : يخربيتك بتزعقي للموز ده
روان : ليان وبعدين معاكي انتي كمان
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة