Ads by Google X

رواية حبي للابد البارت الحادي عشر بقلم سحر ربيع

الصفحة الرئيسية
رواية حبي للابد الفصل الحادي عشر بقلم سحورة الكاتبة سحر ربيع
رواية حبي للابد كاملة

رواية حبي للابد الفصل 11 الحادي عشر

فيروز : ايه هو شرطك يعني اايه انا انت قصدك
كرم : ايوه ال وصلك ده وقرب منها ها قولتي ايه
فيروز بالقلم وع وشو انت انسان حقير وكدبتش لما قولت عليك كد قبل كد
ومشيت بسرعه من قدامو

فيروز قبل متتطلع من الشركه
جالها تلفون
فيروز الو
الدكتور حضرتك انا دكتور مامت حضرتك هي تبعانه اوي ولازم تعمل عمليه دلوقتي ومفيش حد موجود هنا عشان نتكلم معاه

فيروز : طيب يادكتور انا والله هجبلك الفلوس باليل بس خليها تعمل العمليه والله هجبها
الدكتور : طيب يافيروز انا بس عشان عرفكم هساعدك وهعمل العمليه وباليل تكون الفلوس موجوده
فيروز مسحت دموعها حاضر حاضر

وسندت ع الحيطه
يارب انا اسفه سامحني بس مغنديش حل غير كد

مازن : اممم احلي فطار ده ولا ايه
مليكه : بالهنا
مازن : انا هتاخر النهادره في الشركه مش عايزك تقلقي
مليكه : ماشي

فيروز انا موفقه ياكرم
كرم هه كنت عارف
اوك هستناكي باليل
فيروز لا دلوقتي
كرم بستغراب مستعجله اوي كد
ماشي ياستي انزلي استنيني في العربيه في الجراج دقيقه واحصلك

كرم في نفسه مكنتش اعرف انك رخيصه او كد

فلاش باك
كرم: ايوه انا هناك اهو بشوف المنطقه وهحدد المكان وهصورلك وابعتهالكم يامازن

مازن : اوك

كرم اقفل كد دلوقتي

فيروز ااابعد عني
شخص : استني هنتفاهم بس
كرم مسكها من ايديها جامد وبعدها عن الشاب

الشاب : ايه يااخ في حاجه
كرم : في انك انسان ....
فيروز سحبت ايديها منو ومشيت بسرعه

الشاب : ياعم ديه مراتي
كرم : مراتك
الشاب : ايوه وكنت بصالحها بس بطريقتي وغمزلو احنا متجوزين عرفي
بس انت جيت وكسفتها اصالحها ازاي دلوقتي
كرم : انا اسف ومشي وراها
يامدام يامدام
فيروز : انا
كرم : ايوه
فيروز : انسه لو سمحت
كرم : هه ازاي
فيروز : افندم
كرم : بصي انا مليش دعوه بيكي يعني تكوني بنت ....او بنت محترمه
فيروز : انت ايه الهبل ال بتقولو ده
كرم: اعملك ايه واحده سلمت نفسها للحب واهلها ميعرفوش تبقي اكبد بنت مش كويسه عموما انا كنت جاي اقولك جوزك كان بيصالحك وانا اسف اني ادخلت مع ناس زباله زيكم
فيروز : انت انسان حقير وغبي ومبتفهمش ومشيت وسبتو

بقلم سحر ربيع

انتهاء الفلاش باك

كرم : قولتلك مش هسيبك ع طولت لسانك وكسفتك ليا وسط الناس واهو دلوقتي جه دوري اردلك القلم يامدام فيروز هه

مليكه : ايوه مين ع الباب
وفتحت الباب وفجاه شخص دخل وكتم بوقها وقفل الباب
مليكه : امممم
اخمد : هشششش اسكتي كد واهدي
وشال ايدو

مليكه : اطلع بره
احمد : لا مليكه انا بحبك ارجعيلي بقا
مليكه : افهم بقا انت ماضي وانا نسيتو وبحب جوزي قولتلك
احمد : تمام براحتك حبيها وانا ممكن ابقا عشقيك وانتي محدش معاكي في الشقه الحلوه ديه
مليكه بغضب اطلع بره ياسافل انا بحمد ربنا انك بعد عني والا كنت ندمت طول حياتي

احمد : حيالك حيالك يااموره بلاش عصبيتك ديه بصي
كد
وطلع تلفونو ووراها صورهم مع بعض ايام مكانو مرتبطين
مليكه بخوف ايه ده
احمد سلامه نظرك

بصي بقا من الاخر هستناكي باليل في فندق .... هتيجي اهلا وسهلا مش هتيجي حبيب القلب هيشوفهم
مليكه انت زباله
احمد سلام ياموزه فكري

كرم في العربيه مع فيروز ال هتموت من الخوف

فلاش باك
سلمي : مالك يافيروز
فيروز : مفيش
سلمي باين ع وشك احكيلي
فيروز انا عايزه فلوس من الشركه بس مش عارفه اطلبها من مين ولا مين هيرضاء يديني مبلغ كبير كد
سلمي : هو انتي عايزاها ليه
فيروز حكتلها موضوع مامتها

سلمي بخبث اه عشان كد بس ياعيني عليكي
فيروز ليه
سلمي اصل قبلك في بنت قالت كد ورفضوه كان بيحسيو انها بتكدب مع انها كان بقالها سنين شغال معهم الناس ديه مبترحمش

فيروز : طيب اعمل ايه
سلمي : متحكيش حاجه لكرم بيه خدي الفلوس وقليلو اي حاجه
فيروز : وهيرضاء
سلمي : طبعا

روحي بس اعمليلو قهوه وادخلي بيها يلا بسرعه
فيروز : متشكره ع نصيحتك

سلمي : بخبث العفوا العفوا

كرم بيه
كرم تعالي ياسلمي
سلمي : اتفضل امضيلي ع ورق ده
كرم : وريني
ومسك الورق منها وفضل يبص عليه
وبعدين بص لسلمي ولاحظ انها متغيره
كرم : مالك ياسلمي
سلمي : ها لا مفيش
كرم : حاسك متغيره النهارده
سلمي مثلث انها بتعيط

كرم : في ايه
سلمي بصراحه يابيه فيروز ديه
كرم : مالها
سلمي : امبارح كنا ماشين سوء وفيه شاب وقف قصادنا واخدها ع جمب ومشيو
وهي طلبت مني استناها

وبعدين رجعت بشنطه فلوس وكانت بتضحك اوي
ولما سالتها قلتلي
كرم بصوت عالي قلتلك ايه

سلمي: انهت زبونه وكد يعني

انا مكنتش عايزه اقولك بس من شويه شوفت الراجل تحت عند باب الشركه خوفت تعمل سمعه وحشه عننا

كرم : طيب اتفضلي انتي

انتهاء الفلاش باك

كرم : يلا انزلي

فيروز : طيب
ونرلت ودخلت شقه اكتر من روعه

وكرم قرب منها
فيروز : كرم اسمعني
انا لازم اقولك يمكن تعرف انا عايزه الفلوس ليه
كرم مش وقتو
فيروز : كرم انا امي بتموت ومحتاجه الفلوس ديه عشانها
كرم : يسلام
فيروز : انا مش بكدب عليك تعال شوفها معايا طيب
كرم : حاضر نخلص ونروح
فيروز : كرم ابوس ايدك سبني انا مجبوره اجي معاك بسبب امي تعال شوفها الله يخليك

كرم : اخلصي بقاااا
فيروز هرد طيب ع تلفوني
الو
الدكتور : حضرتك انا حولت اعمل العمليه بس المدير رفض لازم حالا الفلوس تجهز
فيروز تمام ساعه واجيلك
وقفلت

كرم : ايه في زبون غيري
فيروز بتعيط من غير كلام

كرم : خلاص خلاص مت غير عياط ساعه وهسيبك تروحي لغيري

وبد يقرب منها

فيروز بصريخ لاااا مش عايزه فلوسك ولا عايزه منك حاجه
كرم : مش بمزاجك وقفل الباب بالمفتاح وكتفها جامد
وعمل ماحرمه الله
ومحسش بدموعها ولا بصوتها وهي بتحلفلو انها مش زي مهو فاهم

مازن خارج من الشركه

استاذ مازن
مازن : ايوه انا مين انت
انا احمد كنت عايزك في موضوع كد
مازن اوك اتفضل نقعد في مكان ونحكي
احمد : يكون افضل

ياترا احمد هيحكي ولا هيسكت

ياترا فيروز ايه حالها وايه ال هيحصلها

مليكه هتروح ل احمد ولا هتحكي لمازن
google-playkhamsatmostaqltradent