U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية احببت ابي كاملة - بقلم دودا حوده

رواية احببت ابي بقلم الكاتبة دوداا حوده كاملة جميع الفصول من الفصل الأول إلى الفصل الأخير عبر دليل الروايات (deliil.com)
رواية احببت ابي كاملة

رواية احببت ابي الفصل الأول

حسين :الو ايوه يا مديحه مالك
مديحه : الحقني يا حسين انا بولد اااااااه
حسين:طيب يا حبيبتي انا هعمل إذن واجي عالطول ثواني
مديحه :بسرعه واتصل بنجاداختي قولها
حسين :حاضر حاضر سلام يا قلبي وقفل السكه يوووو تلفونك مقفول ليه يا نجاد واتصل علي مراد جوز نجاد
مراد :ازيك يا حسين عامل اي
حسين :الحمد لله مديحه بتولد وعايز حد يروح ليها عقبال ما اجي
مراد :حاضر حاضر وقفل السكه وروح بسرعه بتعملي اي فين تلفونك
نجاد :اي اللي جابك بدري موجود جوا
مراد :اختك بتولد
نجاد :بجد طيب يلا بينا وراحوا جري وخدوها عالمستشفي
مديحه :بموت ااااااه
نجاد :اهدي يا حبيبتي مش كده
ودخلت اوضه العمليات
حسين :ربنا يقومك بالسلامه يا حبيبتي
مراد :باذن الله هتكون كويسه اهدي
وخرج الدكتور وكان زعلان جدا
الدكتور :البقاء لله
حسين :الطفل مش مهم المهم مديحه عامله اي
الدكتور :ربنا عوضك ببنت بس المدام ماتت
حسين :لا يا دكتور انت اكيد بتهزر مين اللي ماتت ازاي لا مديحه والنبي اوعي تسبيني
نجاد : اختي حبيبتي لااااا
مراد :بس اخرسي مش عايز اسمع صوتك وخلص كل حاجه مراد وروح البيت حسين ونام ودخلت عليه أخته ياسمين
ياسمين :حسين يا حسين قوم يا حبيبي لازم تكون موجود في دفنه مراتك
حسين مش بيرد عليها
ياسمين :حسين لا قوم والنبي فيك اي وفضلت تصوت والكل دخل الاوضه ولقوه مات 😭😭
الام :لاا يا حبيبي اوعي تسبني ده انت سندي في الدنيا يا قلبي انا وغسلوا وادفن في نفس الوقت اللي ادفنت فيه مديحه وبعد الدفنه باسبوع كانت نجاد قاعده ما مامتها
نجاد :هنعمل اي يا ماما في البت دي
الام :اقسم بالله ما تعقد معايا وشها نحس
نجاد :حرام عليكي يا ماما تقولي كده
الام:تروح لاهل ابوها انا قولت لأختك انتي تعبانه ومينفعش تحلمي اهي مات مات
نجاد :ده عمرها يا ماما

بقلم دودا حوده

الام :تروح انهارده لاهل ابوها مفهوم
نجاد :حاضر وخدت البت وراحت بيت أن حسين
ياسمين :حبيبتي هاتيها
نجاد :لازم نروح نسجلها ولازم عمي يجي معانا
ياسمين :حاضر يا قلبي هتسميها اي
نجاد :ايه زي ما كانت امها عايزه
ياسمين :حاضر
نجاد :ومين هيربيها
الام: مش احنا انا مش هاخد البت دي
نجاد :ليه كده دي لحمكم
الام:مش عايزه اشوفها تغور من هنا
ياسمين :بتقولي اي يا ماما دي من ريحه حسين
الام :كلامي يتسمع واتفضلوا اطلعوا برا ومشيوا
مراد :هنعمل اي دلوقتي
نجاد: انا مش هسيب بنت اخويا ترمي في الشارع انا هاخذها هاربيها
مراد :طيب ومامتك
نجاد :ماما هدهدا بس كمان شويه هي دلوقتي متنرفز عشان خاطر موت اختي بس شويه وهتبقى طبيعيه انا هاخذ بنت اختي مش هسيبها في الشارع
مراد :مش عارف بصراحه
نجاد :عادي طلقني وانا هربي بنت اختي
مراد :انتي بتقولي اي انتي اكيد اتجننتي صح
نجاد :لا بس قدامك حل يا توافق اني اخد بنت اختي يا اما تطلقني
مراد : انا مش هحاسبك على الكلام ده دلوقت لان انا عارف ان انت مخنوقه و متعصبه بس الكلام ده كبير قوي وانا مش هاسكت عليك
نجاد :بنت اختي يا مراد حط نفسك مكاني وانا ماما عايزاها ولا اهل ابوها عايزينها اعمل ايه يعني انا عايزه اربي بنت اختي واحنا كده كده مابنخلفش في دي هتكون بنتنا
مراد : ماشي يا نجاد انا هعمل اللي انتي عايزاه انا هاعمله
نجاد حقك علي في الكلام اللي قلته بس بجد انا البنت دي ما لهاش ذنب في اللي بيحصل وانا عايزه اربيها
مراد : حاضر اللي انت عايزاه
وفعلا خدوا البت وربوها ومراد كان بيحبها اوي زي بنته
كبرت ايه ودخلت المدرسه
مراد ما لك يا ايه زعلانه ليه كده
ايه :انا عايزه اعرف حاجه دلوقت صحابي لهم اسم اب واحد وانا اللي يدي اسم يعني ده اسم ايه حسين وانت حضرتك اسمك مراد
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة