خاتمة رواية احببت فقيرة حبيبه وعمر أخر بارت - النهاية

الصفحة الرئيسية
نهاية رواية احببت فقيرة حبيبه وعمر البارت الأخير
رواية احببت فقيرة حبيبه وعمر البارت الثالث عشر 13

خاتمة رواية احببت فقيرة - النهاية

واذا بعمر ملقي ع الارض وقد فتح جرحه مره اخري
توجع الجميع نحوه بلهفه شديده
وذا بعامر بأعلي صوته إسعاف بسرررعه اسعااااااف
كاد قلب حبيبه أن يخرج من مكانه بما حدث لحبيبها وقد نسيت كل ما حدث لها
وقامت بأحتضانه وهي تصرخ وتتألم وتضمر جرحه بيدها
ثم خلعت ما ترتديه ع رأسها وقامت بربط رأس عمر وكأنها ممرض من الصغر

جائت سيارة الإسعاف التي اتصل بها محسن ونزل الفريق الطبي وحملوه ع المستشفي وعامر خلفه بالسياره وكل من كان ف البيت بلا استثناء

ادخل عمر الي المستشفي وتم فحصه من قبل الطبيب المعالج

ساره وحبيبه ينتظرون بالخارج وتكاد حبيبه ان تأكل ساره مما رأت منها وما حدث لها ولحبيبها بسبب طمعها وغرورها

حبيبه ممكن اعرف انتي جايه لي عايزه اي حرام عليكي مش كفايه انا مبقتش مصدقه اللي بيحصلنا وحاسه اننا ف كابوس بسببك

ارحمينا انا عمري ما حرمتك من اي حاجه كانت فأيدي وكنت دايما بحاول أكون جمبك

حتي ف دراستك كنت بسيب مذاكرتي واساعدك لما تحتاجيني

انا اللي سهرت جمبك شهرين وانتي تعبانه ف الوقت اللي امك نفسها كانت تسيبك وتنام
لي ياساره لي انا عملتلك اي دانا عمري ما حاولت ازعل منك مش اكرهك

ساره وهي تبكي انا .... انااااا....

حبيبه. وقد اذرفت دموع هي الاخري انتي اي ردي عليا كلميني فهميني انا عملتلك اي حبيبه عملتلك اي

دمرتيني وحبيبي بيموت جوا انا بقيت اتمني الموت اكتر منك

ساره لا يا حبيبه لا ارجوك كفايه ابوس ايدك كفايه اعملي فيا اللي انتي عايزاه واطلبي مني حياتي وانا مش هتأخر

ثم ألقت ساره نفسها تحت قدم حبيبه وطلبت السماح وهي تبكي بحرقه لم يراها أحد بها من قبل

قامت حبيبه برفع رأس ساره لاعلي واذا بها تحتضنها وهي تبكي وكأن قلبها سامحها قبل لسانها

حبيبه . انا مسامحاكي وربنا يغفرلك ويهديكي

بس هقولك حاجه واسمعيها من حبيبه اقسم بالله لو حصل حاجه لعمر ما

قاطع كلام حبيبه صوت الدكتور ومعه عامر

عمر بيه نزف دم كتير جدا وحالته غير مستقره
احنا محتاجين دم حالا وفصيلته نادره جدا

عم محسن . قول يا دكتور فصيلته اي
الدكتور فصيلته ( O negative)

ساره .. انا انا .. انا فصيلتي ( O negative) يادكتور

الدكتور انتي متأكدة ان فصيلتك دي بجد

عم محسن . ايوه يا دكتور ساره بنتي نفس الفصيله فعلا

قامت ساره بإعطاء عمر الدم الذي يحتاجه جسمه
خرج الدكتور من الغرفه
عامر طمنا يا دكتور عاملين اي

الدكتور . اطمنوا يا جماعه الحمد لله عمر بيه عدي كدا مرحلة الخطر وبدأ جسمه يرجع يرتوي تدريجيا

وساره . جالها هبوط خفيف بسبب الدم وهما علبتين تلاته عصير وهتبقي تمام اطمنوا

عامر ممكن ندخل نطمن عليهم يا دكتور
اكيد اتفضلوا

دخلت حبيبه ولم تجف الدموع من عينها حتي الان وجلست بجوار عمر ع السرير وهي تدعي له ان يكون ف أفضل حال

وإذا بعم محسن يحمل ساره ويدخل بها الغرفه

حبيبه طمنيني عليكي يا ساره انتي كويسه

ساره ايوه الحمد لله كانوا شوية دوخه

حبيبه . شكرا جدا ياساره وربنا يحفظك
ولسه هتكمل كلامها واذا بأيد عمر تمسك بذراع حبيبه

فرحت حبيبه ف نفسها لأن عمر عاد بخير ولكنها قامت وذهبت اللي الباب ونظرت خلفها وقالت
الحمد الله انك بخير يا عمر بيه

عمر بصعوبه لو خرجتي يا حبيبه من الباب مش هقوم من ع السرير

هنا وقفت حبيبه مكانها ونظرت إليه دون أن تنطق بحرف

عمر . ابوس ايدك كفايه اعملي فيا اللي تحبيه بس متسيبينيش
انتي اطهر انسانه ع وجه الأرض وانا عمري ما هقدر اعيش بعدك

حبيبه بتلعثم . ألف سلامة عليك يا عمر 🙁

عمر . بتقوليلي عمر يا حبيبه انا اسمي عمر 🤬

حبيبه . خلاص عمر بيه 😒

عمر . علفكرا هقوم اضربك😠

حبيبه . خلاص ألف ألف سلامة عليك يا حبيبي ⁦☺️⁩

عمر . تتزوجيني الاسبوع الجاي يا حبيبه 😉

حبيبه . لا ياعم انا عايزه خطوبه🥺

عمر . خطوبه تاني والله ولا ثانيه 🤬🤬🤬

حبيبه . اممممم خلاص اللي يشوفه بابا محسن 😊

عم محسن . لا رأي اي بقي ألف مبروك يا ولادي والحمدلله ان ربنا ظهر الحق ورجعتوا لبعض واعتقد ان الأيام الصعبه اللي مريتوا بيها هتخليكم اسعد زوجين ف الدنيا .
انتهت
  • لقراءة روايات كاملة انضم لنا على تليجرام أضغط هنا
google-playkhamsatmostaqltradent