رواية نبض الأدم الفصل العاشر 10 بقلم جنى عيد

الصفحة الرئيسية
رواية نبض الأدم بقلم جنى عيد البارت العاشر "10" كامل عبر مدونة دليل الروايات.
رواية نبض الأدم بقلم جنى عيد كاملة جميع الحلقات
رواية نبض الأدم بقلم جنى عيد
ملحوظة: الرواية كاملة أكتب في جوجل "رواية نبض الأدم دليل" أو أدخل مباشرة على "deliil.com"

10. رواية نبض الأدم الفصل العاشر كامل بقلم جنى عيد

بعد أسبوع
نبض إتحسنت كانت هتخرج من المستشفى بس هيا أصرت تفضل مع آدم
في غرفة آدم
كانت نبض قاعده قصاد آدم علي السرير هيا وأريج
ودخل الدكتور مع يوسف
الدكتور :يا آنسه إنتي وهيا لو سمحتم مينفعش كده إحنا عملنا ال علينا وزياده وأكيد عندنا حالات غيره كتير فلو سمحتم إطلعوا بره دلوقتي
نبض بعصبيه :عاوزنا نطلع بره عشان تشيل الأجهزه من علي آدم ويموت
يوسف بأسف :يا نبض إهدي آدم يعتبر مخه نايم فمش بيعمل وظايفه والأجهزة المفرود تساعده وبقالنا أسبوعين مستنينه يفوق وما فاقش المفرود نشيل الأجهزه من عليه لأن كده بنعذبه
الدكتور :لو سمحتم إطلعوا بره أنا أخدت موافقة أستاذ يوسف إننا نشيل من عليه الأجهزه
أريج بصراخ & ونبض : يعني إيه يعني هتقتلوه وهو حي حرام عليكم
يوسف :يا نبض
أريج بصراخ علي يوسف لأول مره :إنت تخرس خالص إنت واحد حقير وافقت علي القرار عشان عايز آدم يموت وتتجوز نبض ما إنت بتحبها
يوسف بعصبيه وذهول :اريج إيه ال إنتي بتقوليه ده
نبض بعصبيه :بتقول الحقيقه يا أستاذ يوسف عاوز تخلص من آدم عشان تتجوزني عمري ما كنت أتوقع إنك بالحقاره ديه
وكان يهم يوسف بالرد عليهم ليقطعه صوت جهاز القلب يعلن عن توقف نبضات آدم
نبض :آدم آدم فيه إيه
أريج :دكتور شوفه
الدكتور :إطلعوا بره
ويخرج الجميع
و تستند أريج ونبض علي اللوح الزجاجي ال بيظهر آدم
وكل ما آدم جسمه يلمس صاعق النبضات كانت نبض قلبها بيبكي
( لا تنعت العاشق بالمجنون عندما يبكي لأجل معشوقه فأنت لم تجرب معني العشق وهو أن يكون إراتباط الروح يكون هيام قلب يكون أحدهم القلب والآخر النبض🖤)
ويوسف كان واقف وراهم مذهول معقول هما فكرين إنه بالحقاره ديه

بقلم الكاتبة جنى عيد

وبعد وقت عدي علي نبض كأنه قرن
خرج الدكتور وهو مبتسم
نبض :دكتور آدم بقي كويس
الدكتور :كويس إن إحنا مشلناش الأجهزه أستاذ آدم فاق
أريج :إيه
ونبض مستنش إن هما يكملوا كلامه ودخلت لآدم
بعد ما نبض دخلت
شافت آدم وكان مغمض عينه
نبض ببكاء :آدم
ليفتح آدم عيونه
وتجري نبض ليه تحضنه
نبض :وحشتني آوي يا آدم كنت مستنياك تفوق من زمان
ليبعدها آدم عنه وتظن هيا أنه أبعدها لأنه لا يحبها
نبض بإرتباك :أنا أسفه،،، مك،، مكنش قصدي
ليحضنها آدم وهو يقول بحب :وإنتي كمان وحشتيني أوي يا نبضي كنت خايف لأخسرك ولسه مقولتلكيش إني
نبض بتوتر وهيا تبعده عنها :إنك إيه
ليمسك آدم وجهها بين يده وهو يقول ببحه رجوليه مميزه :إني بحبك أوي يا نبض لا أنا بعشقك يا نبضي
نبض بفرح :بس إنت قولت لي إنك مش بتحبني
آدم وهو يقبل جبينتها : كان غصب عني يا نبضي كنت خايف أموت في وأنا بشتغل وأسيبك لوحدك وعارف إنك بتحبيني وكنتي هتتجرحي أوي وهتوقفي حياتك عشان كده حاولت أكرهك فيا أنا آسف يا نبضي سامحيني إن كنت قاسي معاكي
نبض :يع،، يعني إنت بتحبني
آدم :بعشقك بجنون يا نبض
ليكمل آدم بقلق :إنت مش بتحبيني
نبض :بصراحه اه مش بحبك
لينظر لها آدم بصدمه وهو يتركها
نبض وهيا تحتضنه :أنا بعشقك يا أدومي
ليضحك آدم من نبضه الماكره
ويحتضنها وهو يقول :وأنا بعشقك يا قلب ادومك
ليقطعهم دخول أريج الغرفه كالإعصار
ليقول آدم بغضب :إيه يا بت مش تخبطي مش ملاحظه إنك داخله أوضة إتنين متجوزين
أريج بمرح :يا عم ال حق عليا إني جايه أطمن عليك بعدين يل أدومي أنا داخله أوضة مريض علي ما أظن يعني متجوزين دول في البيت يا أدومي
نبض بلماضه :بس يا بت ده أدومي أنا بس
أريج بدراما ومرح :طب لاحظوا إني سنجل وكده غلط عليا وممكن أتجه لطريق الإنحراف
نبض :هههههههه هههه
آدم بصدمه :الإنحراف إنتي جبتي ال كلمه ديه منين ده أنا ال بتعامل مع المجرمين عمري ما قولتها
و يقطعهم
دخول يوسف
و يتبع
google-playkhamsatmostaqltradent