U3F1ZWV6ZTE0NTkwMzMxMzUwX0FjdGl2YXRpb24xNjUyODgzMjYyNTQ=

رواية حماتي عقربة البارت الثاني بقلم موني - أماني خالد

بقلم مووني رواية حماتي عقربة كاملة للقراءة عبر مدونة دليل الروايات pdf البارت الثاني كامل
رواية حماتي عقربة البارت التاسع بقلم أماني خالد
رواية حماتي عقربة البارت التاسع 
  • ملحوظة: الرواية كاملة أكتب في جوجل "رواية حماتي عقربة دليل" أو أدخل مباشرة على "deliil.com"

الفصل الثاني "2" - رواية حماتي عقربة بقلم أماني خالد

نزلت هند من عند محمد جوزها ومشاعرها متلخبطه
غضب وغيره وحصره
ياااااا ي محمد للدرجادي بايعني للدرجادي مش فارق معاك وجودي خااالص اهم حاجة عندك رغبتك وبس كنت بالنسبالك مجرد جسم حلو وبس ودموعها عماله تنزل بغزاره
محمد لبس بسرعه ونزل ورا هند بس قابلته الحربايه علي السلم
حمات هند: نهارك امك اسود نازل لي
محمد : هااااا ااه نازل عشااااان عشان اااا
حمات هند : متهتهش انتا نازل ورا زفته الطين الا متتسماش صح
محمد : ي امي مهي مراتي بردو مهما حصل مراتي
حمات هند: ولااا ي محمد بلا مراتك بلا هباب هي كلمة وحدا تتطلع فوق لمراتك ومشوفكش برا باب شقتك لمده اسبوع
محمد: طب وهند
حمات هند : مالها سخاامة بتفكر فيها لي دلوقت
محمد: متجيش عليها ي امي دي يتيمة
حمات هند : شهقه يتيمه وهو انا فتحها سبيل ولا دار ايتام ليها ربنا يتولها ي عين امك يلا اطلع لمراتك انتا عريس
محمد : طالع
حمات هند : عاوزاك ترفع راسي ي واد هااا ههههههههه
محمد: عيب عليكي دنا جاااااامد اووووي هههههههههه
حمات هند: طب اطلع ي حبيبي اطلع واتمتع كدا وعاوزا عيل يوءوء ف البيت
محمد: تسع شهور بالظبط وهتلاقي الواد ف ايدك
هند كانت سامعه كل حاجة وساكته
هند: حسبي الله ونعم الوكيل فيك ي محمد ولا لااا لااا اتجوزت عليا لكن مش قادره ادعي عليك لسه بحبك وقلبي متعلق بيك وعلي اد حبي ليك غيرانه عليك والغيره قتلتني 💔💔
حمات هند : تعليلي ي زفته الطيييييين
هند : نعم ي ماما
حمات هند : سم الكلمة سم منك متقولليش ي ماما تاني انا مش امك امك ماتت ارتاحت منك وانا ربنا بلاني بيكي
هند : واقولك اي طيب
حمات هند : قوليلي ي حاجة قولي اي حاجة بس ماما لاااء انتي سااااااامعه
هند : حاضر ي حاجة
حمات هند: انجري علي المطبخ يلا اعملي حمام تلت تجواز حمام ودكر بط ورز بالخلطه ومكرونه بشاميل والحلو ام علي
هند : حاضر
دخلت هند المطبخ
وهي بتعمل الاكل
بط وحمام ورز ومكرونه وانا يوم فرحي شرطت ع مرات ابويا يجيبولي الاكل وهي اخدته وطلعت جوزين حمام لابنها منك لله ي فوزيه (حمات هند)
حسبي الله ونعم الوكيل فيكي ربنا يبتليكي من عملك ويكسر قلبك زي م كسرتي قلبي اديها يارب علي اد م عملت معايا وكل الا 
ناويه تعمله

رواية حماتي عقربة

بعد ساعه
حمات هند : انتي ي بومه
هند: نعم ي حاجة
حمات. هند : خلصتي الاكل
هند : علي النار
دخلت حمات هند الحمام وطلعت كلور وصابون ومنظيفات ورمتهم لهند في الصاله
حمات هند: اغسلي السجاد مش نضيف
هند : دنا لسه غسلا من اسبوع ي حاجة
حمات هند : منتي اصلك معفنه متعرفيش النضافه
اغسلي السجاد دا دلوقتي وتطلعي تنشري ع السطح قدامك نص ساعه تكوني خلصتي عشان الاكل ميتحرقش
هند: انا كدا مش هلحق
حمات هند : عندك حق فعلا اغسلي السجاد وابقي بصي ع الاكل كل شويه ولما يستوي طلعي لجوزك وعروسته
هند : حاضر
طلعت هند السجاد وبدات تغسل
حمات هند : اي الوسا** دي اغسلي تاني
هند : دي رابع مره اغسلو مهو نضيف اهوو
حمات هند: متناقشنيش انتي هنا تغسلي وتنضيفي وبس
هند : حاضر
هند بتغسل السجاد لسادس مره وفجاءه لقت جردل ميه سقعه وهما ف عز الشتا نازل فوق دماغها
هند : لي كدا ي حاجة انتي بترشي السجاده ولا بتغرقيني دا الجو تلج
حمات هند : انا الحق عليا قولت اهو تنضفي مع السجاد
هند : تشكري ي حاجة
حمات هند : اخلصي يلا طلعي الاكل لجوزك
قامت هند بهدومها المبلوله ف غز التلج وطلعت الاكل لمحمد
فتح محمد الباب
هند : اتفضل
محمد : تسلم ايدك ي حبيبتي
هند : تأمر بحاجة تانيه
محمد : ءامر انتي بتكلميني كدا لي ي هند
هند : اكلم حضرتك ازاي يعني
محمد : ف اي ي هند
هند : هيكون ف اي م الدنيا واردي اهي مثلا جوزي باعني اول م عرف اني ممكن مخلفش ومحاولش حتي يخليني اتعالج لاء راح اتجوز بعدها بيومين يوووووووووووووومين بس يوووومين حتي مستناش واتجوزها ف شقتي ع حجتي ف اوضه نوووووومي ع سريري هو هووو انا زعلانه لي زعلانه علي اوضه نومي وشقتي وسريري مهي خدت جوزي خدت جوزي كلو ولا امك الا مقالتليش كلمة عدله من يوم م شافتني وبتزلني وتهني ولا كاني عدوتها امك الا سابتني انام ف نفس الشقه الا انتا متجوز فيها عشان تحصر قلبي هزعل ع شويه عفش ف داهيه الشقه والعفش وانتاااااا كمان ف داهيه ف داااهيه انتا وامك ي محمد منكوووووو لله منكو لله حسبي الله ونعم الوكيل فيكووووووووو
محمد اتعصب جدا لكن عذرها هي ف الاخر ست وظلمها جامد
حمات هند سمعت كلام هند
هند دخلت الاوضه التانيه وفضلت تعيط جااامد وقلبها محروق من كل الا حصل
طلعت حمات هند
حمات هند: سكتلها وسبتها تغلط ف امك وتدعي عليك وع امك اااااااه ااااه مهي شيفاك مش راجل مهي عندها حق الراجل الا بجد مراته متعليش صوتها عليه ولا تطاول ع امه
لكن انتا مش راجل خليها تركب وتدلدل وبكرا التانيه كمان هتركبك ومراتاتك هيسوقوك ي خصاره تربيتي فيك
محمد حس انو بيغلي من كلام امه ومش طايق نفسه
حمات هند : انتااااااا لسه واااااقف ي خيبتي فيك ي بني يخيبتيييييييي
محمد : دخل علي هند الاوضه ورزع الباب وراه
هند : وقفت و بصت لمحمد بجراءه مصطنعه
محمد : ضربها قلم جااااااامد ع وشها بس هند فضلت ثابته ضربها ع خدها التاني جااااامد وسك شعرها جااااامد وشدها انااااااااا ي بنت الكل* تعلي صوتك عليا انااااااا تشتمي امي ي بنت ال ...........................محدش هيلحقك مني ي هند
وفضل يضرب فيها وراح مطلع الحذام بتاعه وضربها بالحذام وهند ساكته مبتنطقش وجسمها كلو دم وازرق
خرج محمد وساب هند ف الاوضه
تاني يوم حمات هند استنت هند تنزل منزلتش سابتها في قهرتها تالت يوم جي حمات هند ادايقت اووووي وفضلت تنادي ع هند وهند مرضتش
محمد حتي مكلفش نفسه يخش يسال عليها
طلعت حمات هند خبطت
فتح محمد

بقلم مووني

حمات هند : زفته الطين فيييييين
محمد : معرفش مخرجتش من يوميها وانا مبصتش عليها
حمات هند : بنت الكل* انا هخش اجيبها من شعرها
فتحت حمات هند الباب لقت هند زي م هي من ساعه العلقه
دخلت بكل جبروت شدتها من شعرها وهي مرميه في الارض
بترفع راسها لقت جسمها بارد ومزرق وشفايفها زرقه كانها ميته
حمات هند : محممممممممد الحق هند ماتت
محمد : بخضه اااااي هند هند حبيبتي ي هندددددد
شالها محمد بيجري عشان يوديها المستشفي
حمات هند : استني انتا رايح فين
محمد : بزعيق هاخد مراتي مراااااتي بتمووووت
حمات هند: انتا اهبل يلااا عاوز توديها لمستشفي عشان يقولو مين عمل فيها كداااا ويسجنوك
محمد : ميسجنوني ولا اولع منا استااااهل انا الا عملت فيهااااا كداااااا
وجري علي المستشفي
وفضل يصرخ حد يلحقني بسرعه
جي دكتور هاتها بسرعه
الدكتور بعد م عملها اشعه وتحاليل
مين الحيووووووان الا عمل فيها كداااااا
محمد : ساكت
الدكتور : انتا جوزها
محمد : ايوه
الدكتور : نتا الا عملت فيها كداا
محمد: هي عامله اي بس اهم حاجة
الدكتور: لا حاجة بسيطه خالص المدام حامل ف شهرين ونزل ومضروبه وعندها كدمات وكسور ف جسمها دا غير ضعفها دي بقالها كام يوم ف الحاله دي دي المفروض كانت ماتت اصلا دي عايشه بمعجزه
محمد : حاااااااامل حامل ازاي
الدكتور : هو دا الا هامك انا هعمل محضر حالا
قد يعجبك أيضا
الاسمبريد إلكترونيرسالة